czwartek, 28 listopada 2013

Odczulanie (27.11.2013)

Cudny dzionek był. Najpierw sesyjka na padoku, jako że wyszło piękne słońce, to trzeba było korzystać. A kiedy odmarzły mi palce od trzymania aparatu zabrałam Lolitę do stajni na czyszczenie. Grzeczniutko stała i kłopot pojawił się jak zwykle tylko przy czyszczeniu kopyt. Niestety będzie musiała być do tego wiązana, bo w boksie z nią ciasno, ona nie patrzy jak się obraca, a ja nie zamierzam się z nią szarpać. Do tego przyda jej się nauka spokojnego stania na uwięzi – bo nigdy nie wiadomo kiedy konia trzeba będzie uwiązać.
Na treningu (matko jak to brzmi, a przecież to zwykła ląża) było bardzo ładnie. Skupiona i usłuchana. Ciągle nie mogę dotaszczyć do tej hali drążków żeby zacząć z nią nowe ćwiczenia. Mam parę fajnych pomysłów zaczerpniętych z pewnej mądrej książki, której recenzja na pewno się pojawi.
Szkoda mi ją męczyć mechanicznym łażeniem w kółko, bo jak się znudzi to przestanie tak ładnie reagować na komendy, a tego bym nie chciała.
Do tego odczuliła się na dźwięk wiertła, które chodziło za ścianą przy montażu karuzeli. Już po kilku kółkach przestała całkiem zwracać na nie uwagę. A na koniec przeszła szybkie odczulanie na miotłę i dziwne dźwięki, jakie wydaje, bo Ania wpadła i postanowiła obczyścić trochę ściany naszego namiotu. To prawie wcale nie zrobiło na niej wrażenia. Będzie z niej jeszcze dzielna dziewczyna.
Bawiłyśmy się też trochę w podążanie, kiedy zamiast rozstępować ją na kole pozwoliłam jej do siebie dołączyć żeby trochę pobawić się jon-up’em i trochę popracować nad szacunkiem.
Miałyśmy natomiast jedną spłoszę przed stajnią, bo kiedy stałyśmy przed wejściem jak zwykle wyrabiając w niej spokojny nawyk wchodzenia, to trzasnęły drzwi od szatni. Jednak ku mojemu zadowoleniu nie wydarła do przodu, ani nawet nie obróciła się za bardzo w tamtą stronę. Drgnęła tylko na wszystkich nogach, ale nie postąpiła na przód. Może to znaczyć, że nabiera zaufania i nie wpada w panikę już tak łatwo.
Teraz tylko czekają nas kolejne postępy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz